Sukan Kitani

Sukan Kitani
~KLIK~ Mempromosi Semua Kegiatan Sukan Negara Brunei Darussalam ~ KLIK~

Fes-Retro

Fes-Retro
One Stop Football Store

Ahad, 12 Februari 2012

Whitney Houston Meninggal Dunia


Whitney Houston 48 tahun meninggal dunia, wakil untuk penyanyi itu memberitahu Associated Press.
Jurnalis Kristen Foster berkata Sabtu lalu, bahawa penyanyi itu telah pergi, dan ia kemudian mengetahui bahawa dia telah meninggal di tingkat 4 bilik hotel di Beverly Hilton di mana pihak Grammy Clive Davis 'dijadualkan malam ini membuat persembahan. Punca kematian tidak diturunkan.

Pada kemuncaknya karier beliua di tahun 1980-an dan 90-an, Houston menemui kegemilangan industri muzik dan artis paling laris di dunia. Antara lagu hits beliau How Will I Know,” “Saving All My Love for You” and “I Will Always Love You.” Beliau memenangi Grammys pelbagai termasuk album dan rekod.
Menjelang akhir kerjayanya, beliau menjadi tajuk utama akhbar tabloid, dimusnahkan dengan penggunaan dadah, kelakuan tidak menentu dan perkahwinan yang huru-hara kepada penyanyi Bobby Brown. Penyanyi itu juga mengaku menyalahgunakan kokain, ganja dan pil.

ABC News berkata, penampilan awam yang terakhir adalah Khamis lepas, "apabila beliau muncul berambut kusut masai dan keliru di hadapan kelab malam Hollywood."

Menurut Hollywood Reporter, Whitney telah terlibat dalam perang mulut dengan finalis X Faktor , Stacy Francis malam yang sama pada sesuatu acara. Beliau telah dilaporkan bertindak "berperang."


TMZ melaporkan bahawa dia telah ditemui mati dalam tab mandi biliknya. Polis tiba beberapa minit selpas mnerima panggilan, tetapi apabila paramedik dilakukan CPR tidak berjaya. Beliau telah diisytiharkan mati pada 03:55


Tiada ulasan: