Sukan Kitani

Sukan Kitani
~KLIK~ Mempromosi Semua Kegiatan Sukan Negara Brunei Darussalam ~ KLIK~

Fes-Retro

Fes-Retro
One Stop Football Store

Khamis, 2 Februari 2012

Skuad HBT Brunei Darussalam diumumkan


Skuad HBT Brunei Darussalam

Bandar Seri Begawan Senarai 18 pemain yang berada dalam skuad Brunei untuk bersaing untuk yang akan datang bagi merebut Hassanal Bolkiah Trophy (HBT) untuk Kejohanan Bola Sepak Belia Asean 2012 yang akan diadakan dari 25 Feb ini telah pun diumumkan semalam dalam satu sidang akhbar.

Nama-nama pemain itu telah diumuman oleh Haji Feisal bin Hj Eusoff, pengurus skuad HBT semasa sidang akhbar.

Pemain yang telah berjaya melalui latihan yang bersungguh-sungguh dan prestasi di padang semasa perlawanan persahabatan untuk mendapat tempat ke dalam skuad HBT Brunei ialah, Md Fakhrul Zulhazmi Yussof, Md Ahsanuddin Hj Md Dani, Hazwan Hamzah, Abd Mu'iz Sisa , Aminuddin Md tumbuh, Md Yazid Md Azmi, Safwan Amaluddin Sabli, Md Azri bin Zahari, Ak Md Abd Halim Pg Hj Hassan, Md Shafie Hj Md Effendy, Md Azwan Ali Rahman, Md Nurikhwan Othman, Md Aminuddin Zakwan Tahir, Md Aqmal Hakeem Abd Hamid, Md Hendra Azam Md Idris, Md Najib Hj Tarif, Reduan Hj Petara dan Adi bin Said.

Semua pemain tersebut dipilih dari liga kebangsaan dan seorang pemain dari Brunei DPMM FC - Md Hendra Azam Md Idris.

Pasukan itu diketuai oleh ketua jurulatih Kwon Oh Anak dan Feisal Haji sebagai pengurus pasukan. Manakala kakitangan kejurulatihan ialah, Haji Abdul Razak bin Haji Ibrahim (penolong pengurus), Haji Mohd Rosanan Abdullah Samak dan Moksen bin Mohammad (pembantu jurulatih), Jukifli bin Hj Hitam (kecergasan jurulatih), Sabri bin Hj Ismail (penjaga gol jurulatih), Hj Yussof bin Hj Rashid (penolong jurulatih penjaga gol), Mandini bin Hj Mohammad (kitman), Hj Muhd Sufri bin Hj Omar (pegawai perhubungan) dan Hj Zaini bin Abdul Sani (pegawai perubatan).

Sementara itu, Haji Feisal berkata 11 pemain untuk skuad pertama masih belum dinamakan dan ia akan hanya diketahui hanya beberapa hari menjelang perlawanan.

Tiada ulasan: